UZOR HR uručio Dječje priručnike za održivi razvoj – Prepoznavanje i razvrstavanje otpada za svu djecu u DV „Zrno“ u Virju

U ponedjeljak 11. rujna voditeljica programa UZOR-a HRVATSKE uručila je svoj djeci Dječjeg vrtića „Zrno“ Virje Dječje priručnike za održivi razvoj - Prepoznavanje i razvrstavanje otpada, njih gotovo stotinjak.

Jučerašnje uručivanje djeci Dječjih priručnika za održivi razvoj, realizirano je uz podršku Piškornice d.o.o. (budućeg Regionalnog centra za gospodarenje otpadom) čije je vodstvo prepoznalo ovo originalno rješenje iz civilnog sektora. Zato je Piškornica donijela odluku o nastavku provođenja edukacije djece predškolske dobi o prepoznavanju i razvrstavanju otpada u dječjim vrtićima s područja jedinica lokalne samouprave s kojima posluje.

Dječji priručnik za održivi razvoj - Prepoznavanje i razvrstavanje otpada prvenstveno je namijenjen djeci predškolske (od prvih koraka) i školske dobi (do 4. razreda osnovne škole).

Ovim Dječjim priručnikom za održivi razvoj, UZOR-u je cilj još više doprinijeti odgoju i obrazovanju djece za održivi razvoj na temu prepoznavanja i razvrstavanja otpada u Republici Hrvatskoj, ali i u drugim zemljama.

Taj cilj ostvarujemo od najranije dobi djece, izgradnjom i podizanjem ekološke svijesti djece na takvu razinu da u svakoj prilici znaju prepoznavati i razvrstavati sve vrste otpada i s njima odgovorno postupati.

Stoga je UZOR-ova misija da svako dijete predškolske i školske dobi u Republici Hrvatskoj, do 4. razreda osnovne škole, čim prije dobije svoj besplatan primjerak Dječjeg priručnika za održivi razvoj – Prepoznavanje i razvrstavanje otpada, kroz partnersku suradnju civilnog, poslovnog i javnog sektora.

Osobito je zadovoljstvo što smo jučer ponovno svjedočili da je i u Hrvatskoj moguće povezati društvene interese civilnog i javnog sektora oko dobrog cilja kakav je odgoj i obrazovanje djece za održivi razvoj.

08 Uručivanje Dječjih priručnika za održivi razvoj djeci u DV Zrno Virje

06 Uručivanje Dječjih priručnika za održivi razvoj djeci u DV Zrno Virje